Plaats en beheer uw eigen order met onze self service
We begrijpen dat u graag de volledige controle over uw order heeft als u content bij ons bestelt. Daarom hebben wij een platform ingericht waar u alles vindt wat u nodig heeft. Hier kunt u op elk moment van de dag uw orders plaatsen. Als u van onze self service gebruik wilt maken, hoeft u alleen maar een account aan te maken.
Aan de slag met onze selfservice
Zodra u erin bent geslaagd een account aan te maken voor de self service van Topcontent, ontvangt u uw login voor een persoonlijke toegang. Als u inlogt op uw account, komt u terecht op uw eigen dashboard. Vanaf dit dashboard heeft u een compleet overzicht over uw bestellingen. U kunt er nieuwe orders plaatsen, bestaande orders beheren en uw saldo opwaarderen.
U ontvangt van ons een e-mail als uw order klaar is en geleverd kan worden. Zo weet u ook zonder voortdurend uw dashboard te checken of een order afgehandeld is. Na ontvangst van deze e-mail kunt u inloggen in het systeem om uw teksten na te kijken. Als u tevreden bent, klikt u eenvoudig op ‘approve’.
Betrouwbare self service
Wij zijn altijd blij als onze klanten op ‘approve’ klikken. We streven er voortdurend naar u met onze diensten tevreden te stellen. Wij verzekeren u dat ons team alleen bestaat uit professionals. In het zeldzame geval dat u niet tevreden bent, klik dan op ‘decline’. De tekst wordt dan voor revisie teruggestuurd naar ons schrijversteam.
Mocht u een tekst naar ons terugsturen, dan kunt u erop rekenen dat wij er alles aan doen om aan uw verwachtingen te voldoen. Ieder probleem dat zich bij uw order voordoet, zullen we oplossen. Uw feedback speelt hierin een belangrijke rol. Houd er rekening mee dat uw saldo toereikend moet zijn voor u een order plaatst.Op die manier verloopt het leveringsproces zo eenvoudig en snel.